شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۶:۴۷

به مقصد پاکستان
پنجمین محموله پروپان و بوتان پالایشگاه ان‎جی‎ال‎ سیری صادر شد

باشگاه خبری فراساحل: پنجمین محموله پروپان و بوتان پالایشگاه ان‎جی‎ال منطقه سیری، بارگیری و به مقصد پاکستان صادر شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، شرکت نفت فلات قاره ایران این خبر را اعلام و عنوان کرده است: این عملیات با تلاش واحدهای عملیات دریایی، پالایشگاه ان جی ال، اچ اس یی، حراست و نظارت بر صادرات، پنجم آبان ماه امسال انجام و طی آن ٥١ هزار و ٦١٧ بشکه پروپان و ٢٠ هزار و ٥٤٤ بشکه بوتان از سوی شناور ١١٠ BLACK PEARL در اسکله منطقه سیری، بارگیری و به مقصد پاکستان صادر شد.

بر اساس این گزارش، تمام مراحل صادرات اعم از آماده‌سازی مسیر، رفع اشکال ها و موانع به وجود آمده در مسیر صادرات محصول و عملیات سردسازی، با راهبری کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در پالایشگاه ان جی ال سیری و با رعایت همه جوانب ایمنی انجام شده است. این گزارش می افزاید: تانکر گازی ١٣ هزار و ٥٠٠ تنی «BLACK PEARL ١١٠» که برای پنجمین بار وارد اسکله سیری شده بود، پنج متر از حد مجاز کوچک‌ترین کشتی‌ها برای بارگیری در اسکله کوچک‌تر بود؛ از این رو کارکنان عملیات دریایی سیری راهبری کشتی را به عهده گرفته و توانستند تانکر را به شکلی که ضربه‌گیرهای اسکله در جلو و عقب کشتی قرار بگیرند با موفقیت پهلو دهند.

در حال حاضر کارخانه ان جی ال سیری، چهار نوع میعانات پالایشگاهی تولید می‌کند که از با ارزش‌ترین و سودآورترین محصولات صنعتی به شمار می‌آیند. پروپان و بوتان دارای مصارف مختلفی هستند که از آن جمله می‌توان به خوراک واحدهای الفین پتروشیمی، استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی، گاز حامل در افشانه‌ها، صنایع آزمایشگاهی به عنوان گاز کالیبراسیون و همچنین سوخت LPG  در خودروها اشاره کرد. بر اساس اعلام شرکت نفت فلات قاره ایران، اداره نظارت بر صادرات و واردات مواد نفتی در طول عملیات بارگیری، در نظارت بر مقادیر کمی و کیفی و همچنین محاسبات دقیق و تهیه اسناد کشتی گازی تعامل اثربخشی داشته است.



  کد خبر : 2674
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :